söndag 16 augusti 2009

Storstädning

Fredagen flöt förbi tyst knapp märkbar faktiskt. Sista dagen jag kunde ligga ute och njuta av solen antar jag, märkte att hösten har kommit för första gången i onsdags. Vi var uppe på ramberget och åt glass när en vind tog tag i min kjol och det gick en rysning genom hela mig. Jag sa att det börjar bli höst nu, ja sa han kolla på träden. Och jag vet inte om han menade bladen men träden har tappat sin lyster, det är inte som på sommaren. Så nu är sommaren slut, nu börjar vi gå mot hösten. Jag som precis hunnit bli kär i alla högklackade skor :)

Efter min korta men härliga stund på baksidan igår förflytta jag mig in för att spela lite Uno, jag vinner hela tiden. Ja eller dom flesta gångerna. Sen blev det en promenad som jag fått träningsvärk av, konstigt tyckte inte vi gick så snabbt endå. Vi gled förbi hemmakväll jag och Anncha för att hyra film och köpa lite godis. Det är så man avslutar en promenad, sen hämta jag upp en pizza. Jag fastnade i en film som gick på tv så klockan blev så mycket så hyrfilmen fick vänta. Ända tills idag, jag passade på att lägga ansiktsmask medans jag städande upp i lägenheten sen blev det indisk kycklinggryta och "Push", otroligt bra film. Blev väldigt förvånad! Nu är det bara en sak jag måste göra innan jag kan lägga, så nu ska jag bege mig in i duschen sen blir det sängen det vill jag lova. Börjar jobba på tisdag igen, det kommer vara så svårt att komma upp, har inte gått upp så tidigt på evigheter ju! Jag kommer vara nervös för att försova mig :) Om jag känner mig själv rätt kommer jag vakna 6gg innan klockan ringer, konstigt det där alltså. Nej god natt Göteborg nu var denna lördagen också förbi. Imorgon är det sista dagen på kulturkalaset, få se om jag orkar mig ut på sista dagen. Annars blir det träning och raka vägen till solariumet för att försöka hålla kvar färgen ytterligare några dagar. Än är det inte höst!

Natti natt xoxo


Inga kommentarer: