lördag 8 augusti 2009

Make Up Store - Petra

Det har varit helt underbart väder nu i några dagar, jag har legat ute i Hovås med min syster och hennes kille både Torsdag och Fredag. Idag orkade jag inte dra mig någonstans så det blev innergården, min laptop och en bok. Det funkade lika bra eftersom jag har badat rätt så mycket i år och bara ligger ute för att få sommarens sista strålar på mig och få tillbaka min bränna.

Efter ca 4 timmar så gick jag in och lagade lite att käka, har diskat, tvättat och nu ska jag hoppa in i duschen. Ska väl dra in till stan och ta ett glas vin tror jag, lite sugen faktiskt. Har ingen aning vad jag ska ha på mig dock något som går med mitt nya röda fina nagellack "Petra". Brukar alltid lacka dom efter det har gått någon vecka för då ser den franska manikyren inte lika fräsch ut längre. Naglarna ser jätte fina ut nu dock, ska boka tid på månad då har jag gått i 3 veckor sedan sist. Då blir det mycket att prata om :) Finns inte en tråkig stund hos Jennie när jag gör mina naglar.

Igår var det kräftpremiär för mig, GP:s rekommendation helt slut i sisjön men dom fanns här vid backaplan. Det var mycket smak i dom men jobbiga att skala dom där hala små rackarna. Och tydligen måste man ha "rätt" verktyg enligt någon så det var att gnälla lite innan men det gick allt bra till slut endå ;)
En härlig stund på baksidan på några filtar och "finns i sjön", då kan inte kvällen bli så mycket bättre. En helt underbar vecka har gått nu är det inte många dagar kvar till jag börjar jobbet igen.

Nej nu måste jag göra mig iordning annars kommer jag aldrig härifrån =)
Ciao

Inga kommentarer: