torsdag 20 augusti 2009

Ren panik!

Igår tror jag ALLT gick snett, skulle förbi nagelstudion för att lacka om naglarna som sagt. Missar tiden jag hade halv 12 för jag hade möte med chefen. Ringer och säger att jag kommer snart, spårvagnen går sönder och vi får stå och vänta, vänta och vänta. Men jag kom fram lacka om dom, gud så fina. Kommer hem byter om åker och tränar på friskis, tar upp vikterna för att köra axlar, vet inte hur jag lyckas men jag bryter min tumnagel. Whyyy???
Så nu ska jag tillbaka imorgon vid 13 och fixa till den. Så vad händer till helgen då? Har ingen aning, ska bli skit väder. Ska passa på att tvätta och snygga till i lägenheten för nästa jobb vecka det är väl det man gör antar jag.

Kom precis hem från 2mil powerwalk, jag är hel död! Björnbären börja mogna nu i skogen, några är lite sura än. Men när dom lossnar väldigt lätt när man ska plocka dom då är dom mogna. Gud så gott. Sitter och kollar på friidrott, kollar in världsrekordet för män på 200m, helt otroligt det blir väl hans andra nu. Nej, nu ska jag diska, duscha och varva ned med lite "The Hills" sen blir det sängen. Precis i den ordningen!

Good Night.... xoxo

Inga kommentarer: