torsdag 1 juli 2010

Aj aj aj

Va ute och solade, tänkte skriva bad men det gjorde jag alls inte :) Jag låg där på handduken och tänkte att jag skulle sola framsidan s jag smörjer in där först så jag inte gnider av krämen på ryggen. Thea skulle sova jag la mig på magen för att kolla lite på min syster. Och vad gör jag inte :) Jo somnar, bränt hela ryggen. Gör faktiskt inte så ont ändå förvänta mig att det skulle svida och bränna betydeligt mer än det gör nu, så det är ju positivt. Smorde in Thea i 30+ solskyddsfaktor och på med UVA skyddande dräkt och sol hatten på så var det lek. Blir samma dag imorgon, älskar att vara ute när solen är framme. Ser ingen anledning till att sitta inne och häcka då. Helt slut nu värmen gör en så trött, har bara lagat mat sedan jag kom hem och duschat. Lovade min syster att lägga mig tidigt så jag är utvilad imorgon så vi kan åka tidigt igen.

En upp
datering om min fot för alla som är intresserade. Nu kan jag sätta ned hela foten i marken men inte gå ordentligt, längre sträcka använder jag en krycka men hemma går jag utan. Den är svullen och blå/lila och får inte på mig några skor än :( men men det går framåt och det är meningen :)

XOXO

2 kommentarer:

malin sa...

Du kan ju vara glad att det inte är vinter nu då när du inte får på dig skor :) kram

Kikkel sa...

Eller hur, vad fan hade jag gjort annars :) Kram