fredag 2 juli 2010

Det är dags för fredags myyyys

Blev till att sola och ja doppa fötterna idag, lite varmare idag än igår. Vi försökte med att ta med oss engångrill och grilla kött, tyckte det var så där smakade....typ kol :) Det behövs väl kanske en karl till det antar jag, det tog sin lilla tid men det blev allt klart. Sedan var det liiite svårt när man äter med en arm och parera med andra så inte Thea ska slänga sig på köttet eller ned i potatissalladen. Jag skyndade mig hem för att kunna tvätta lite, hann väl med 3 maskiner får bli två till imorgon. Det ska bli jätte härligt väder imorgon och då är jag bjuden till Uddevalla. Funderar på det men dom skulle gå ut sedan och jag kan fortfarande inte ha på mig några skor eller gå ordentligt så nattklubben skippar jag allt :) Nu har jag bunkrat upp med lite gott för kvällen så ska jag ta mig en dusch och hoppa i säng.

XOXO




Inga kommentarer: