fredag 23 juli 2010

Disaster Dates


Då var det dags igen :) Denna dejten hade jag för ett litet tag sedan, vi träffades över nätet som är det absolut vanligast nu. I alla fall vi snabbspolar fram till dejten! Jag åker in till stan där han ska befinna sig och tydligen är med någon vän, som inte framkom innan eftersom det skulle bli första gången vi träffas. Jag frågar vart jag ska gå han ger mig vägbeskrivning, dom sitter i en park och njuter av solskenet och några öl. Jag ringer när jag nästan är framme och frågar om han kan komma ned och möta mig vid bron som tydligen bara skulle vara 20m från där dom satt. Men det orkade han inte men han kunde dock vinka åt mig så jag såg han (fel nummer 1). Om du ska träffa en tjej FÖRSTA gången orka ställa dig upp snälla. Han satt där med två av sina vänner så jag gick artig runt och hälsade på alla. Satte mig ned och pratade med allihopa, "dejten" sa inte så mycket pillade med telefonen och var allmänt lite små tyst. Fram tills några öl slinkt ned får då pratade han allt. Satt några tjejer bakom oss i parken som ligger mitt inne i stan, dom var helt nakna upp till. Då jag inte kan hålla käft särskilt ofta var jag bara TVUNGEN att kommentera det. Killarna tyckte det givetvis var heeelt okej (oväntat) menas jag och en annan tjej inte tyckte det var okej. Jag tycker bara inte det faktisk är okej att sitta halvnaken i en park typ mitt inne i stan, det passar sig inte det är smaklöst. Men det skulle ju både killarna diskutera att detta är mer än okej, då min dejt utbrister att -Ja bara tjejer har silikonbröst, jag tycker att alla tjejer som har silikon ska få gå topless. För silikonbröst symboliserar porr och vilka killar tycker inte om PORR??!?!! Jag kollar på porr flera gånger om dagen.
Asså vi tjejer är inte så blåsta att vi inte förstår att ni kollar på porr men var det nödvändigt? Aja han fortsätter babbla om porr och silikon tuttar och jag fnissar sen säger jag bara -Du J snälla ibland får man känna av läget när man ska sluta prata och den gränsen har du passerat för länge sedan. Ja varför inte då ska han fortsätta att prata om det, jag önskade bara jag var hemma i min säng. Efter detta underströk han också hur mycket han inte ville ha en flickvän och han tänkte aldrig minsann gifta sig mm. Tiden var i alla fall inne för att dra sig och vi skulle mot samma håll, kommer ned till domkyrkan då hans killkompis frågar om vi ska leka någon helg? Jag blev lite paff och kollade på "dejten", hans kompis frågade då varför jag kollade på J. För vi har ju inte pratat så mycket ändå så varför inte? Jag tackade snällt nej men tänkte desto mera. Framme vid hållplatsen så säger J asså bara 1 minut kvar? Så går han iväg och jag bara kollar och tänker var ska han nu, nä då ställer han sig och pissar mitt inne i stan vid domkyrkan. Men va ställer du dig och pissar på kyrklig mark mitt inne i stan, visa respekt tack!
Så kom min spårvagn så jag sa hej då till han underliga kompis och gick på. Jag börjar tappa hoppet om normala killar!!!

XOXO

5 kommentarer:

Cigge sa...

Låter som du har en hel del tur med dina dejter.
Dock intressant komisk och tragisk läsning som gör att man undrar lite.

Kikkel sa...

Du undrar inte mer än mig!

Christoffer sa...

Lägg ner nätdejtingen och gör som på den gamla goda tiden.

Wille sa...

Hahaha, vilka goa killar du träffar på!! Jösses, men riktigt rolig läsning är det iaf. :)
Dock måste det ju tom i Göteborg ;) finnas några vettiga killar, så ge inte upp.. ;)

Unknown sa...

Haha villket stolpskott, charmskolan nästa för honom och hans kompis, eller var det etikettskolan med Vad hon nu heter :p. Människan kanske inte hade alla hemma just denna dagen heller ;).