tisdag 6 juli 2010

Lite halvt om halvt uppstoppad

Ligger i soffan och softar, mår lite halv illa om jag ska vara helt ärlig. Vilade en stund och det la sig lite men mår fortfarande piss, förmodligen för att jag inte druckit pepsi idag hahah Så nu ligger jag här och klappar mig på magen och tycker synd om mig själv, stackars. Inte ens några bra lag som spelar idag, eller bra och bra ska jag väl inte säga. Inte några intressanta lag, vill kolla Tyskland men det är imorgon. Så inte ens VM kan man lita på, finns såååå lite och kolla på, Ullared kanske? ;) Nu är det äntligen "So you thing you can dance" så det funkar en stund. Min halvbror har åkt in nu till sjukhuset, han och hans flickvän ska har barn nu. Så jag väntar ivrigt vid telefonen, vet redan att det är en pojke pga. ultraljud som dom gjort. Men man vill veta så allt gått bra, kommer nog bli en långt natt för dom båda.

Såg en tjej på stan idag när jag bytte spårvagn i brunnsparken, hon hade en så snyyygg tröja. Så kom hon närmare och ja den är jäkligt snygg för jag har också en sådan haha bra smak tjejen.
Nu har jag suttit och filat lite på nattstadsbloggen också, länkar där till min "riktiga" blogg alltså denna. Imorgon ska jag iväg och bli vaxad hoppas jag mår bättre annars gör det ont i hela kroppen och då är det iiiinte kul att vaxas. Bara jag inte är på väg att bli suuuk :(

XOXO


Inga kommentarer: