lördag 10 juli 2010

Detta är inte mögligt (möjligt)

Okej jag åker hem till min kompis eller ja han kom faktiskt och hämta mig. Kolla film som var en sådan där om-du-inte-är-slut-snart-så-dödar-jag-mig-själv film. Så låg vi tjöta lite han skicka några sms, jag tog upp min fånis och kollade. Vilken ful stor blomma varför byter jag inte? Jo men det gör jag nog, låser upp och trycker på menyn. Inget händer jag har prövat ALLT, så min telefon känner för att lägga av bara så där. Helt jäkla onödigt tycker jag, å orka leta upp kvitton och gå dit lämna in telefonen vara utan den i flera veckor och må dåligt. F*A*N säger jag bara som inget kunde reta livet ur mig mera!!! För det är då ren kärlek mellan mig och min telefon, samt dator.

En sak bland all min tragedi som är himla viktigt, så var han verkligen ledsen för en sak. Kärleksproblem ni vet. Har aldrig sett honom sån, det gjorde verkligen ONT i mitt bröst. Även om denna kille en gång krossa en liten del av mitt hjärta så vill jag inte att han ska vara så här ledsen. Så spelade han en låt för mig i bilen hem som är så han och hans x sa han "why won´t you love me". Det var nära att jag grät, hatar när folk är så ledsna. Han fick en kram och en tanke att "It all comes back to us, karmha" även om jag inte önskar någon det han känner just nu.

XOXO


2 kommentarer:

Cigge sa...

Vad har du för telefon? Är det en iphone så är det inget ovanligt.. Håll bara in dom 2 knapparna samtidigt. Alltså den som är uppe på kortsidan och den som är där nere på framsidan.

Kikkel sa...

Tack, men det är en Samsung 5230. Och jag får hjärnblödning snart :)