torsdag 1 juli 2010

Hemma...

En hel kväll med min syster, eller ska jag säga dag? Det var hon som påminde mig när jag redan stod hos tandläkaren, så jag inte glömt. Hon som sms och väckte mig med "är du vaken Lars, är du vaken Lars? Hon som terra mig på telefonen och tyckte jag skulle gå upp vid 10 tiden. Var ute på EM möbler och bytte hennes byrå, tog en sväng in på Ikea och köpte matta sam vatten kanna till mina växter på balkongen :) Middag i stan sushi för syster och pasta pesto med mozzarella och en stooor vatten. Kvällen avslutades på bergakungen med Twilight Eclipse, popcorn, små godis och cola. Hmmm jag tänkte VERKLIGEN efter på vad tandläkaren sa. Dessa saker ska man inte göra...röka, snusa, dricka kaffe, små äta, drick samt äta saker med högsockerhalt. Jag röker inte, snusar inte, dricker väldigt sällan men små äta och socker bla bla bla där sprack det. Men filmen var såååå Såååå SÅÅÅÅ bra. I slutet när det mest sorgligaste kom så började jag och Sandra skratta så vi grät, litet intern skämt. Men det var nära att jag gjorde folk omkring lite irriterade tror jag. Sen eftersom det var biopremiär så fick vi varsin lilla påse med ett armband (som nu ser på kortet nedan) från Monki, rätt sött faktiskt. Plus en klubba som såg skit god ut men den smakade vanlig polka och det var en stor besvikelse så jag slängde den. Vi kom med en spårvagn, den sista nummer 13 för i Göteborg slutar lokaltrafiken lite över tolv. Inte nog med det så gick det inga bussar mot mig så det var bara att promenera/halt/hoppa, lätt byte för våldtäktsmän kom jag på. Vad fan ska jag göra? Kan ju inte springa ifrån dom, kan alltid så dom med kryckan. Som jag och Sandra döpt till Joel hihi Nu är jag hemma i alla fall börjar bli gött trött. Först blir det tandborsten som gäller sedan min underbara säng, jag längtar :)

XOXO


Inga kommentarer: