söndag 4 juli 2010

Jag och alla pensionärer

Jag tog med mig Joel ned till läkaren, får vara hemma i en vecka till ser det ut som. Inte för att jag är förvånad för jag kan fortfarande inte gå ordentligt, vilket börjar gå mig på nerverna just nu. Inte bara att jag inte kan gå men folk omkring inte förstår hur ont det gör och att det faktiskt inte går fort när jag ska någonstans OCH sist men inte minst nej jag kan inte följa med ut på krogen för jag får inte på mig några skor. Sen vill jag inte halta omkring med krycka plus ramla och bryta andra foten, tro mig det är inte såååå överdriver roligt att sitta inne för mig heller och stirra en fin sommarkväll när alla andra går ut. Så pusta ut nu har jag gnällt lite :) som alltid hahah

Sen gick jag förbi affären på vägen hem som inte ligger alls långt ifrån varken mig eller läkarhuset. Det var bara jag och massor av pensionärer som var ute och handlade, förmodligen dom ända som inte var bakis denna söndag. Den var en gubbe med rullator som frågade om jag skulle långt för annars kunde han hjälpa mig köra mina varor hem i rullatorn. Men det hade jag inte hjärta till :) så söt. Jag hade ju en bit kvar och han gick lika illa som jag. Det tog mig 45min från de jag gick in i affären till jag kommer hem, vill bara påpeka att jag går på typ 5min i vanliga fall till affären. Så man får inte ha bråttom när man har krycka.
Hmm om jag skulle måla klart i sovrummet idag och dra ned sista tapeterna i köket. Varför inte :)

XOXO

Inga kommentarer: