torsdag 8 juli 2010

Grymt roligt

Jag låg här i soffan med datorn på magen och tänkte på flera saker jag egentligen skulle göra eller kan göra. Måste byta i sängen och duscha men aja vi hoppar det. Ligger och lyssnar på Spotify och tänker att det första jag ska göra när jag kan gå är att gå ut på stan och ta ett glas. Tven är på i bakgrunden som alltid typ. Så ser jag i höger ögonvrå att det närmare sig något mörkt ser ut som en man som kommer gående med mörk tröja, får för mig att det är en man i lägenheten och HOPPAR till. Sen sprider sig en sådan där äcklig känsla sig i bröstet ändå ned till magen, för jag är SKIIIIT dålig på att låsa dörren. När jag vänder huvudet lite ser jag att nyheterna är på och dom visar en kvinna i burka och tyger fladdrar i vinden :) Sjukt äckligt det tog jätte långt tid innan den känslan la sig, känns lite oroligt än faktiskt. Kunde inte låta bli och små fnissa åt mig själv hahaha Nä nu kommer jag slå mig själv tills jag hoppas in i duschen...

XOXO

Inga kommentarer: