fredag 9 juli 2010

Mätt så mätt

Har precis ätit lunch/middag/kvällsmat fick bunta ihop allt fick inte riktigt tid till allt. Varit på salongen hela förmiddagen och lite till känns det som. Skyndade hem för att få lite sol på min kropp, ja vad händer inte? Den går i moln, låg och vänta i nästan en kvart. Skit i det då tänkte jag och kollade elakt på solen, drog på mig kläderna och gick in. Började laga mat så kollade jag ut, NÄMEN skämtar du eller? Sol helvetet va uppe igen, jag var inte förvånad jag svor lite på jugoslaviska hahah vet inte vart det kom ifrån. Nu har jag sjuuukt ont i magen kan vara för maten eller att jag den värsta jävla mens värken som finns. Vill bara slå första bästa personen jag såg idag morse, blev till och med sur för att det va för ljust i lägenheten när jag vaknade :) Sen har det fortsatt i den regin, jag fick skrika och gapa lite sen stört gråta sen as flabba. Så nu känns det bättre UNDERBARA fucking hormoner! Min tjejkompis ringde (två gg) och ropade i telefonen -HEJ VAD GÖR DU? Oj ja jag vet inte sa jag lite skrämt har ätit eller får jag det? -Jo men vet du vad jag gjort? Nej? -Jag har bitit av en tand. Hon hatar tandläkaren vet inte hur många gånger hon bokar om sin tid hahahha. Nej men lilla gumman på vad? -GLASS. Vänta sa du glass jag skrattar så jag gråter, skämtar du va fan är dina tänder gjorda av? -Nej men jag bet på en daimkula i glassen. Jag skrattar än. Det fick mig på bättre humör tack Lotta :)

Nu sitter jag här men min mensvärk, ska nog slänga på mig lite och dra till en kompis och kolla lite film. Några dagar framöver kommer bloggen vara jävligt gnällig men det får ni stå ut med ;)
Ja vad ska jag säga nu då? Jo om ni får för er att kolla på film, för på söndag ska det regna igeeen så är Alice i underlandet med Johnny Depp helt underbar. Trodde den skulle vara så där jobbigt överdrivet flummig, lite men fan jag älskade den!
XOXO

Inga kommentarer: