tisdag 13 juli 2010

Äntligen svalare

Kanske inte så kul med regn men efter dessa två dagar man knapp kunnat vara ute är det faktiskt riktigt skönt, idag har det varit behagligt :) Var ute och tränings gick idag som jag fick som råd av sköterskan på Mölndals ortopeden. Ibland är det bra att vara lite latis ska jag säga, skulle upp idag till sjukhuset idag för när jag ringde i måndags så hade dom en återbesökstid om några veckor, jag väntar inte så länge. Så ringde klockan idag det kändes som någon våldtagit mig i huvudet, ja kommer knappt ihåg att jag vaknade. Sen kom jag på fan jag måste upp, sover alltid med öppen balkongdörr så hör jag att det ÖS regnar. Seriöst jag som haltar tar det dubbelt så långt tid att gå plus att jag inte kan springa, ja kommer bli dubbelt så blöt. Så jag sköt upp det tänkte veckan har fler dagar, tur var det för dom ringde. Jag blev så HIMLA förvånad, en sköterska som gav mig råd mm och bad mig vänta i 4 veckor till sen söka. Men ärligt ska jag aldrig kunna gå?!? Känns som en evighet och jag börjar känna mig instängd. Vill ut och gå, jobba, ut på krogen....framför allt gå. Det blir nog Färgelanda till veckan, komma hem till familjen och tjöta av mig lite om jag inte ska fortsätta stalka Lotta, love joo hunny!

Igår ville jag knapp gå ut för det var så varmt, tog mig till en kompis. Som egentligen skulle jobba fast jag har så tråkigt så jag övertala honom till att umgås lite :) Blev till att laga mat och kolla lite på film. Givetvis så blev det till att sola och han till att spela fotboll, fattar inte hur man orkar i detta väder. Jag var helt slut i värmen, hade en tunn, tunn klänning som var i princip genomskinlig och jag ville bara kasta av mig allt å gå naken hem. Men det gjorde jag inte haha :)
Jag saknar min mobil så mycket ska ni veta, det gör ont i hjärtat. Sitter och kollar sex and the city, faaan vad jag älskar Carries kropp wow.

XOXO


Inga kommentarer: