onsdag 7 juli 2010

Being cute is not a crime

Blev tagen med häpnad ska ni veta, var inne på försäkringskassan angående min brutna fot mm. Hon som satt i kassan var SUPER trevlig, det hör ju inte till vanligheten. Försäkringskassan står för otrevlighet, sena utbetalningar (om ens utbetalningar), bökiga, knöliga och ibland rent av omöjliga. Men denna kvinna jag prata med var lätt, trevlig, tillmötesgående och alla saker du vill att en person som hjälper dig med ditt ärende ska vara. Jag ringde upp min tjejkompis i Västerås och hon sa bara -VA? Skämtar du med mig? Hon var säker ny. Ja det kanske men underbar :) Så lappar är inlämnade, på skrivna, nu är ALLT nästan klart som jag hade planerat för denna vecka. Jag har också varit brazilmodell idag :) Alltså testperson för brasiliansk vaxning, underbara Sara som brukar vaxa mig ska sluta :( När hon ringde och meddelade mig det (hon ringde för att boka om tid och råkade nämna det hihi) så kändes det som hon gjorde slut med mig. Jaha men vad faaan jag som tyckte detta funka så bra. Det är skiiit viktigt att man har bra personkemi med den som är "down there" och rotar. Men en annan tjej på salongen ska ta över Sepideh och hon var sjukt duktig så jag är räddad!

För ett tag sedan beställde jag en jätte söt pyjamas, för som ni vet sover jag inte naken. Som alla andra tycks vara JÄTTE stolta över att dom gör, så klart jag sover alltid naken, alltid även om jag sover i en igloo utan någon sovsäck så sover jag naken. Okej men jag gör inte det! Jag sover med kläderna på jag skiter i om det är osexigt plus att det är jävligt gött också! I alla fall :) så fick jag hem den...den gula söta pyjamasen som betstår av ett... äsch jag lägger in en bild, ikväll kommer jag sova som en prinsessa.
Blev ingen seger för Tyskland ikväll, jag satt och höll tummarna fram tills domaren blåste. Kollade dock inte HELA tiden, satt och kollade på The hills och The city på datorn. För innan det blir spännande så springer dom ju bara runt och jagar bollfan, vem orkar titta på ett par dårar som jagar en boll ;) Ja fram tills det dom är i målzonen det är ju det som är spännande, så när jag hörde att kommentatorn nästan lät upphetsad kollade jag. Då ser man det som spelar roll och är viktigast hahahah

XOXO

Inga kommentarer: