onsdag 15 december 2010

Here we go again

Okej nu kommer det en till sådan där jävla trevlig humörsvägning, jag är så jääävla bitter nu va. Känner att jag stör mig på allt och alla! Finns inte EN person jag inte stör mig på, jo kanske en eller några :) Men dom flesta stör jag mig på, kan vara saker som redan hänt och sagts men jag känner att jag vill gnälla. Det började med jätte bra humör idag, tills jag kände mig ensam så gick det över i världen är SKIT! Jag hör på mig själv när jag pratar att det bara är negativa saker och jag bara vill be folk dra. Hemtelefonen ringde och direkt kände jag bara, OM det är en telefonförsäljare från det där jääävla bolaget som ringer nu igen även om jag har sagt nej tack, nej, nej nej. Hoppas humöret vänder om jag börjar klä granen.....

Gjorde en liten paus i skriveriet med telefonsamtal, dammsugning och så hann jag klä granen. Å det funkade humöret vände faktiskt :) Vem kan vara grinig efter man klätt en gran? Jo visst jag skulle kunna det, började lite bitter men slutet blev lyckligt. Men jag kommer inte ihåg att den var så här stor, shit och denna fick jag hem själv, utan bil och gravid.

XOXO


1 kommentar:

Frallan sa...

Jättefin Jule gran du har.