tisdag 7 december 2010

Tisdag 7 December

Då har det gått 21 veckor idag och jag går in i vecka 22, helt sjukt att det redan gått 5 månader. Har ju inte alltid känts som tiden gått fort men nu dom senaste veckorna har den allt de. Vet att det är långt tid kvar dock men i början var jag så uppspelt men det orkar man inte vara VARJE dag så nu flyter dagarna på bättre när man inte räknar sekunder :) Igår var det VM i boxning, i alla fall i min mage. Så jag passade på att lägga handen på, inga "riktiga" sparkar än men man känner definitivt något röra på sig och buffar. Idag är jag ledig ska passa på att greja lite i lägenheten och köpa en av dom sista julklapparna hade jag tänkt.











Lite skillnad är det allt från vecka 11 till vecka 21, men större kommer den väl att bli ;)

XOXO

Inga kommentarer: