torsdag 30 december 2010

Dagen innan

Hitta inte koftan i stan :( men den fanns i aprikos sa hon i kassan. Ja men det är ju nästan svart, BLÄ. Så det blev en annan kofta som var lite längre, blir nog inte den imorgon dock. Jag hittade spettsband till speldosan och den är nu klar, men inga mysig halsduk som jag kikade lite lätt på. Hann med systemet och det blir mousserande alkoholfritt persikobubbel-någonting :)
Sen blev det en stund inne på nagelateljén med massor av prat, chips, kladdkaka, bubbel, choklad, snittar, kex mm. Kollade in nya lokalen och det har blivit jätte fint, sen var det lite hej-då fest för Anna som flyttar till Singapore. Sen vid kvart över sju slängde jag på mig för att stressa hem till Victoria Secret! Love love love it! Nu är det bara ett år kvar tills jag får se det igen :(
Nej nu ska jag in i duschen sen hoppa ned i sängen för imorgon är det ny arbetsdag och nyår. Hoppas ni får ett fin kväll imorgon och gott nytt!!!

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har spelat in "Victoria Secret!", bara att komma till Dalsland så kan du få se det hur många gånger som helst :)

Kikkel sa...

Nä nu har jag sett på det TVÅ gånger, nu är det ett år till nästan gång. UNDERBART