lördag 18 december 2010

Lördagmorgon

Oj vad jag sovit :) nästan 12h, vi kan säga det för exakt var det 11h och 45min. Sen vaknade jag upp och kände att någon ville ha mat, det är lite lustigt jag kan känna när JAG är hungrig och när det är "dags" å äta för hon vill äta. Det känns inte på samma sätt men slutar på samma sätt :)
Fick i alla fall köpa julklappar igår, mammas är klar och min lillebrors. Nu har jag bara EN kvar den svåraste :( Thea säger ju inte vad hon önskar sig och Sandra visste inget så det blir att hitta på något. Få se om jag hittar något på Hagajulmarknad på söndag.
Fan jag orkar inte ta på mig och gå ut, jag vill inte jobba, vill bara ligga i soffan och ta det lugnt. Men efter i helgen jobbar jag två pass till sedan är jag ledig 5 dagar över jul, efter det är klart jobbar jag bara en månad till dryg sen får jag gå på havandeskap. Rädd att jag lägger mig i sängen och sover fram till förlossningen :) Undra om man kan sova genom den haha
Time 4 work!

XOXO

Inga kommentarer: