måndag 13 december 2010

Ligger i soffan

Orkar inte göra något, ont i magen så det skriker om det. Dagen började med ja Lucia firande på jobbet, fast jag ägnade min tid att kräkas på toa. Chefen skickade hem mig och jag kräktes ända vägen hem på bussen, en full buss med människor som skall till jobbet. Sen dess har jag bara vilat, kräkts, vilat, försökt att äta men kräkts. Jag hatar att må illa, räcker det inte med att vara gravid och genomlidit det i 17 veckor?! Hoppas min lilla älskling mår bättre där inne, hon får ta så mycket energi hon behöver av mig. Så nu ligger jag här på soffan och mår allmänt illa, trodde det var gravid illamående men neeeej så är det inte! Så nu är det avslagen cola som gäller....

Och alla ni precis som jag, följer Desperate Housewife. Missa inte programmet imorgon ett otroligt jävla slut säger jag bara, helt sanslöst spännande!!!

XOXO

Inga kommentarer: