torsdag 2 december 2010

Jag blir heeeelt jävla galen

ÄNTLIGEN så kan man ladda ned angry birds till Samsung android. Jag har spelat och spelat men kommit till bana 2 på level 3 och spelat om denna bana så många gånger så jag tror jag storknar. Det får mig orolig i kroppen och gör nästan mina nätter sömnlösa, why god why?

Sen ska ni veta hur många knäppa saker man tänker på när man är gravid. Känner på sig vissa saker man inte kan få ur huvudet. Va på MVC i måndags och allt såg bra ut, lyssna på hjärtljuden mm. Sen på onsdagen fick jag en "känsla" när jag klev upp sängen att barnet dött, sen fick jag för mig att magen inte var lika stor så graviditeten "gått tillbaka". Hahah ja jag veeet hur det låter och alla andra jag pratat med säger det samma, sen vet jag att allt kan hända men att magen krymper är väl ganska liten risk. Ja sedan dess har jag kollat på magen väldigt mycket och försöker känna minsta lilla rörelse. Hoppas man inte förblir så här nojig efter man fött :) men det säger vissa att det hänger med sen livet ut ;)

XOXO

1 kommentar:

Angelica/Smurfmamman sa...

magen ändrar form, hela tiden, märks mer eller mindre. Kanske är det du märkt av..
De flesta får ngn nojja eller oro. Vore väl konstig annars! :)

Men skulle du ngn gång vara riktigt orolig, kolla hellre en gång för mkt!

KARM