torsdag 30 december 2010

Lilla magen ;)

Idag är jag ledig och tänkte åka in till stan och sedan förbi nagelateljén för lite öppethus. Har inte varit där på evigheter, inte orkat och sen är det inte bra för barnet med så starka dofter. Tänkte försöka vara där liiite mer när jag går på havandeskap för nu har dom bytt lokaler med bättre ventilation och utsug. Sen vill jag hinna hem för jag tänkte koka lite knäck och kolla på Victoria Secret :) ÄNTLIGEN.

Ska in till stan för att köpa lite inredningsgrejer och ett vitt spetsband till speldosan, sen ska jag kolla på något att ha på sig imorgon? Något att dricka, något trevligt alkoholfritt måste dom ha på systemet som man kan öppna med liknande champagnekork så man känner sig lite nyårsaktig :) Tänkte kolla på GP raketerna vid 17 och sen har vi beställt bord med nyårssupe i Vasa, senare fira in det nya året. Blir inte så mycket mer vääägrar gå på nattklubb med magen där folk puttas och hög musik. Sen jobbar jag hela helgen, U gotta love vårdjobbet :)

XOXO


Inga kommentarer: