onsdag 8 december 2010

Än så länge har jag hunnit med att "skriva in" mig på Minna föräldragrupp, kvinnan jag fick prata med där var ju helt underbar! Läget och allt sånt var jätte fint såg ut som ett slott, så det känns roligt att snart få börja där :) Sen var det bara att ta tag i den tråkiga biten, alltså BÄRA hem en gran. Fast jag valde en medelstor och han som sålde den slog i den så bra så det gick fin, fint. Så nu står den här utanför och jag ska hämta ned andra lådan med jul saker, den tuuunga lådan.
Nu har jag vilat ungefär en timma på soffan, ska bara klä på mig lite och åka in till stan å fika med en kompis som fyller år idag. Som vanligt så blir det tillbaka till jobbet imorgon men jag har i alla fall fått två underbart lediga, lugna dagar :) Men guuud vad det har börjat spraka i magen, tydligen får man inte ligga stilla en minut utan att det ska masas.

XOXO

1 kommentar:

Frallan sa...

Va har ni ingen snö i Götlaborg :-)