fredag 4 februari 2011

Änglavingar

Yes allt var bara toppen, ligger precis på linjen där man ska ligga. Har gått upp lite i vikt men jag undrar om det stämmer då jag väger mig med kläder, stövlar och vid en annan tidpunkt nu efter frukost. Nja på jobbet hade jag gått upp kanske ett kilo och nu typ tre, detta ska vi göra om på jobbets våg på måndag eller tisdag. I alla fall idag peppra jag på med frågor om amning, förlossning, smärtstillande, ultraljud, hjärtljud, järntabletter osv. har liksom glömt av alla frågor jag har haft dom andra gångerna. Suttit där som ett fån så när barnmorskan frågat -Hur mår du då? Har jag bara svarat, bra. -Har du några frågor, nepp. Sen när jag kommit hem så ha jag kommit på minst 3 frågor varje gång så idag passade jag på :)

Sen när jag var på väg till mvc så gick jag förbi en affär som säljer scrapbooking saker och lite andra inrednings grejer från bla. Sia, Derriére la porte och lite pynt i shabby chic. I alla faaall så hittade jag ett par änglavingar :) har letat efter det ett tag nu. Ska bara komma på ett bra sätt att hänga dom på men det blir absolut i mitt sovrum.

XOXO

2 kommentarer:

Paula sa...

Ja, det är väl bra att ha en ängel i rummet...
Vi har ett par sådana i sovrummet.
Hoppas du mår fint!
Ha det gott!

Kram

Kikkel sa...

Ja det är så mysigt med en ängel i sovrummet :)
Jo jag mår bara fint, hoppas det är bra med er också!

Kram