onsdag 9 februari 2011

Tungt, tungt....

Sånt underbart väder att vakna upp till, solsken det är ju något som jag saknat kan jag ju säga. Är ledig hela dagen idag :) Ska bara vila upp mig tills imorgon och fredag sen är det helg och endast 1 vecka kvar innan havandeskap+mammaledigt i 1,5år. Nu är magen tung känns bara att komma upp från soffan och när jag jobbar i 8h trycker det på en del. Skönt att alla fina människor påminner mig att det blir värre :) Det får mig att orka lite till och vara glad att det BARA är som det är, för som sagt det blir värre. Jag tyckte det gick hur bra som helst för någon vecka sedan sen på en eller två dagar förändrades det på stört.
Nä det blir duschen sen in till stan en sväng och en fika lite senare med en vän.

XOXO

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Äsch, det blir inte vääärre...
Klart att det är tungt att vara övergravid ;) Men jag är fantastiskt imponerad över dig hur du jobbar på. Sen kan du ju vila och ta det lugnt om du behöver. Då är det helt andra förutsättningar, så nej, jag tror inte det blir värre. Bättre faktiskt!
Kram

Kikkel sa...

Vad söt du är Cecilia :) Men nu är det bara en vecka kvar. Och ja jag tror bara bättre ;)
Kram