tisdag 22 februari 2011

Perfect!!!

Kunde dock inte somna men sluta ögonen blev det och vila en stund. Sen började det ringa på alla telefoner som fanns så då var det kört, lika bra för annars somnar jag inte till natten. Kände att jag blev på gränsen till grinig nu när jag inte får sova eller vila. Just nu hickar hon för fullt så hela magen rör sig men nu får hon snart sluta för vi ska sova en liten sväng :)
Känner mig lite lätt stressad över allt jag SKA göra, funderar på att bara inte göra något imorgon och kanske gå på vattengympa istället och bara ligga i varmvattenbassängerna. Så känner jag NU i alla fall. Vi får se, vi få se kan önska mig bättre väder för det är jäkligt kallt ute.
Nu kryper jag ned i sängen med mammaböcker, papper, kalkyler och allt annat jäkelskap som ger mig huvudvärk och värk i käkarna.

XOXO



Inga kommentarer: