onsdag 23 februari 2011

Lite knäpp är jag allt :)

Jag har upptäckt att många som jobbar inom sjukvården pratar med sig själva :) Innan jag slutade jobbet så hörde jag en kollega stå och prata så jag undra om hon pratade med mig? Nä svarade hon jag pratar med mig själv och så skrattade hon. Sen hände det igen men då frågade en annan kollega vem pratar hon med? Ja hon pratar med sig själv sa jag så log jag, å jag förstår för det gör jag med :) Stod inne på Willys klappade magen och sa -Ja lilla älskling vad är du sugen på (mat alltså), ska vi köpa detta eller detta? Så stod jag å väntade på att jag bara skulle känna mig sugen på något men det kom aldrig tänkte bara på sallad.

En av mina tjejkompisar ringde ju som sagt idag och hon fick sin andra dotter nu i början av Januari. Hörde hur hon knorrade i bakgrunden och jag kan knappt vänta tills min dotter tittar ut. Är rädd att jag kramar och kramar å vägrar släppa henne :)

XOXO

Inga kommentarer: