söndag 6 februari 2011

Min dröm

Jag tror jag drömde 20st olika drömmar i en, alla möjliga människor var med. Personer jag umgås med idag och personer jag kände förr, helt skumt. Men en kanske två delar av drömmen mådde jag lite illa av, drömde att jag födde och min dotter föddes med en muskelskada av någon sort. Såg jätte konstig ut och var väldigt liten, sjukt dröm och det värsta var väl att jag funderade på att adoptera bort henne. Har ju hängt med hela dagen den drömmen :/
Har haft en del drömmar då jag drömmer att hon ser konstig ut eller föds med fel, fattar inte varför jag gör det. Om jag är orolig att det faktiskt ska hända eller att det händer henne något....som sagt mardrömsscenario.

XOXO

4 kommentarer:

Malin sa...

Det kan vara ganska vanligt med såna drömmar under graviditeten. Jag vet en kompis som drömde hon fick blåa barn och röda barn : )

Kikkel sa...

Ja alltså man är allt annat än normal under graviditeten :)

cecilia sa...

Jag drömde om att jag fick en helt utan skinn, han såg ut som en sån där muckelplansch.... :/

Kikkel sa...

Man mår lite dåligt när man vaknar :/