onsdag 9 februari 2011

Whääää

Efter jag duschade förut smorde jag in mig med någon ny lotion som jag köpt. Blev inte fet på huden eller så men det la sig som en äcklig hinna som har irriterat ihjäl mig stort sett hela dagen. Blev ingen fika idag det blev lunch/middag, blev så HIMLA sugen på pizza hut haha. Så gjorde dom fel på beställningen och bad så hemsk mycket om ursäkt typ 1000gg och det dom gjort fel var att ge mig en dubbel så stor pizza med extra ost i kanterna. Och undrade om jag ville ha en till utan extra kostnad, herre orkade inte ens äta upp familjepizzan dom gjorde. Var så himla gulliga det är service! Fråga flera gånger om hur det smakade OM det smakade gott och om det var okej även om det blev fel. Min killkompis sa att det är så himla kul att gå ut och äta med mig nu för tiden för alla är så himla trevliga på restauranger nu när jag är gravid och bättre service, skönt att någon kan dra nytta av min graviditet ;)

XOXO

Inga kommentarer: