tisdag 15 februari 2011

Jag dör...

Just nu så finns det SÅ mycket fint i affärerna, så mycket vår kläder, jackor mm. Prövade en jacka igår, fick ju inte igen den. Så jag försökte suga in magen, inte allt jag kunde för jag är rädd att hon mosas lite så där :) Jag fick inte igen den för det men jag såg inte gravid ut jag så bara blötfet ut, där jag stod och sög in magen gulligt!
Mådde lite halv dåligt när jag vaknade kunde inte avgöra om jag mådde illa, börjar bli sjuk eller hade halsbränna. Jag gissar på lite av varje men jag har inte lika ont i axeln efter Carina satt och tryckte på mig igår. Nu är det bara två kvällspass kvar och ett dagpass så går jag av på Torsdag! Men nu tror jag hon där inne, bråkstaken som sparkat mamma på revbenen hela eftermiddagen igår och morgonen idag ska få lite frukost.

XOXO

Inga kommentarer: