torsdag 17 februari 2011

Sista dagen

Ja idag var det lite röj på avd, mycket att göra men då går ju tiden snabbare inte sant. När klockan ringde idag morse tänkte jag bara NEJ jag vill sova men så kom jag på att detta är sista gången på väldigt länge jag ställer klockan för att gå upp tidigt till jobbet. Så jag knatade iväg till jobbet och sedan vart det så stressigt vid lunch tid. Skulle hinna med att baka, städa skåp, skriva i blanketter och skriva ut blanketter. Blev inte som jag tänk mig och hann inte gå tidigare men men kladdkakan blev super god i alla fall :) Igår lagade Ingela chokladsås och köpte glass så jag har blivit hej-dåad tvådagar i rad med massor av gott fika!
Kändes konstigt att gå, inte som det ska vara verkligt. Brukar ju gå dit varje dag känns det som både kväll som dag. Men nu ska allt vara ur städat och mitt fack är tömt många är kramade hej då. Nu är det bara resten framför mig!
Nej jag ska nog lägga mig, är barnvakt i natt åt lilla Thea. Hon somnade för några timmar sedan och nu börjar jag också bli trött.

XOXO

Inga kommentarer: