söndag 13 februari 2011

Plötsligt Missnöjd Surpuppa

Somnade aldrig men jag känner mig piggare av att bara ligga i sängen och få vila. Skulle gå till apoteket men kollade öppettiderna och det är stängt på söndagar, i alla fall det som ligger närmast mig. Jag orkar inte åka in till stan eller någon annanstans för den delen heller, räcker med att jag måste duscha och tvätta håret idag :)
Orkar jag baka? Det ligger jag och tänker på, bullar kanelbullar. Sen har jag funderat på vad jag ska packa för kläder till BB i, min träningsväska kanske.
Så nu funderar jag i alla fall på vad jag ska packa till BB. Jag kommer säkert packa för mycket inte helt ovanligt.

Fick ett mess idag morse vid 9 förresten från Libress :) Blev medlem där för ja några år sedan, använde deras mens-kalender. Så kunde man ställa in så man fick ett sms när man skulle ha sin mens, PMS osv. den funktionen funkade endast i några veckor men NU fick jag ett PMS sms haha.
-Ett tips från Libress-kalendern: Du vet väl att PMS = Plötsligt Missnöjd Surpuppa - och att det är HELT ok att vara en. Ja PMS var ett tag sedan jag hade eller är de det man har 24seven när man är gravid? :)

XOXO

Inga kommentarer: