fredag 18 februari 2011

Happy thoughts


Att en enda person kan få en på så jävla dåligt humör, det är så jag blir knäpp i huvudet. Bara att försöka tänka lugna fina tankar....å andas. Försöker tänka på Thea istället :) Hon fick mig nästan att börja gråta igår när jag såg henne det var så länge sedan, sen skyller jag på hormoner för okej att jag har lätt att gråta men man behöver inte gråta för allt :)
Sen var hon så söt när vi lämna henne på dagis, ville bara sitta i mitt knä och ville inte gå in och leka med dom andra kompisarna. Fick lämna henne och skynda oss ut, faaan vad svårt det kommer bli när Kathleen börjar dagis och hon börjar gråta när jag ska gå. Kommer grina hela vägen till jobbet *pust* men men det blir ett senare problem.
Nu ska jag njuta av min första lediga dag av mitt havandeskap som inte känns riktigt verkligt än :)

XOXO

Inga kommentarer: