söndag 6 februari 2011

Då är man själv igen

Då har min mamma och lillebror PRECIS åkt hem, följde dom ned med väskorna. Gud vad tomt det blev ändå, man behöver liksom inte säga så mycket bra vara i samma rum. Nu blir det till att städa i i ordning lite, lägga in alla extra täcken och kuddar man fått dra fram. Men min bror har varit jätte duktig inte snarkat så mycket som jag var rädd för :)
Fick så mycket fina saker av dom till Kathleen när dom kom det var en bilbarnstol, spjälsängs tillbehör. Som täcke, kudde med sängkläder, två filtar, en prydnadskudde, en liten nalle och en söt lite pyjamas. Hon har verkligen shoppa ihjäl sig nästan mer än vad jag själv köpt, det är helt galet men det är snart dags för lilltösen att komma....
Nu ska jag slänga ihop lasagne till lunch/middag...

XOXO

Inga kommentarer: