lördag 21 maj 2011

Blev en lung dag ändå

Blev inte så rörigt med demonstrationen som polisen trott hörde dock hur det skreks på baksidan så jag kollade ut, hund och hästpatruller hade dom i alla fall med sig och ett antal piketbussar. Men vid 15 tiden hade dom börja ta ned avspärrningar och dylikt så då gav vi oss av på en liten promenad, såg några eftersläntrare men inget allvarligt. Kathleen sov så bra efter vi kommit in så jag hann duscha, dammsuga, diska, skura spisen, bädda rent i sängen och ta handfat en omgång. Fast nu har hon varit vaken ett tag och bara skrikit, inte ens en promenad igen förut hjälpte. Jag vet att det är pga. att hon har ont i magen men det är riktigt jobbigt för mig med är inte roligt att höra skrik 24/7. Men men vad ska man göra mer än promenader, vagga, sjung, mata och magdroppar. Nu är jag riktigt trött!

XOXO


Inga kommentarer: