måndag 16 maj 2011

Hemma igen

Har varit underbara dagar i Färgelanda med mycket familj och släkt, så avslutade vi det hela med kalas på lördag för min pappa som fyllde år. Det finns både för och nackdelar med att komma hem men som sagt det var väldigt skönt att vara i Färgelanda en sväng och det dröjer nog inte länge fören jag åker upp igen. Ibland måste man ju hem och öppna post samt vattna blommorna :)

Idag blev det BVC och lillan som nu blivit stor (större i alla fall), hade gått upp över 600g. Det blev ju dock ingen BVC förra veckan för vi var i Färgelanda så det har väl nästan gått två veckor emellan så ca 300g i veckan är ju super! Så nu väger hon 4230 tror jag att det var, hörde knappt vad våran barnmorska säger för Kathleen sätter alltid igång att skrika när vi kommer dit :) På vägen hem svängde jag förbi backaplan skulle hämta ut ett postpaket som kommit skeppat från USA med ett par vita converse i skin, sen blev det apoteket sen avrundade jag på Paprika med en tacosallad. Nu sover min lilla groda här brevid mig och jag ska sätta igång och packa lite för ikväll så blir det att sova hos syster och Thea. Hade velat vila med får se om vi hinner med det :)

XOXO

Inga kommentarer: