tisdag 24 maj 2011

En sväng på Sahlgrenska

Tycker bara Katheeln blir större och större, det stämmer ju givetvis :) Men det känns som det var evigheter sedan hon var så där "liten" fast det är hon ju fortfarande, min lilla beebis. Idag var vi uppe på jobbet och då fick jag vila armarna ett tag, var många som ville hålla och gosa med henne. Har så otroligt söta och fina arbetskamrater, kan nog ärligt säga att jag vet inte riktigt hur jag skulle orkat med graviditeten utan dom och många andra som familjen. När vi väl var uppe fick Kathleen en liten present det var ett par leggins, en klänning och en kanin med en skallra inuti. Jag blev så glad lite lätt generad också vet inte varför :) men blev nog så överraskad. Nepp nu blir det sängen ska till BVC tidigt imorgon ska vara där klockan 9:15.

XOXO

Inga kommentarer: