torsdag 12 maj 2011

Promenad idag

Jag är bra på att ljuga :) sitter här och säger att jag ska blogga imorgon (som igår) men det hann/orka jag inte. Var nere i Uddevalla och hälsade på en tjejkompis så tog vi en tur ut till Torp, första gången efter förlossningen jag åt ute på resturang. Lilltjejen sov hela tiden, nja vaknade på vägen ned men sen sov hon hos Lotta. Idag blir det promenad med min brors tjej/flickvän/fru/sambo, hon är också mammaledig så vi ska väl snacka lite mamma-skit-prat ;) Senare ska jag hem till mamma och hjälpa min lillerbror med engelskläxorna, hjälpte han med matteläxorna häromdagen och han var sååå duktigt. Fick sedan alla rätt, det vore ju fan annars eftersom jag satt brevid och kollade över svaren i slutet. Om jag har gått matte A+B+C så hoppas jag att ja kan hjäpa min tolv åriga lillebror :D Nä nu knorrar min lille groda där inne för hon är nämligen på G att vakna. Skriver när jag kan/orkar och hinner...

XOXO

Inga kommentarer: