tisdag 10 maj 2011

Inte helt lätt

Är jätte dålig på att uppdatera jag vet, nästan så jag skäms. Jag är i alla fall uppe hos mina föräldrar i Färgelanda och då blir det så mycket familj, släkt, vänner och fint väder så datorn blir lägre prioriterad bara. Allt är så bra det kan bli 24 grader varmt idag och skruttan har mått bra dessa två senaste dagarna. I Söndags var det INTE roligt hon skrek och skrek spelade ingen roll vad jag gjorde eller hur mycket mat hon fick, bytte blöja gjorde jag men ändå GALLSKREK hon. Så min kvällsmat blev på stående fot och gråten kom allt närmare. Till sist trodde jag att hon somnat men när jag la ned henne i sängen rycker hon till och sätter igång igen. Ja vad ska jag göra? Så jag satt mig också och böla, jag står upp och äter, vill duscha men hinner inte, måste sova med BH för annars sprutar mjölken kände mig allmänt stressad. Men då kom min pappa och fråga om han fick ta henne, FÅR ta henne?! JAAA snälla gör det. Efter det la hon av en mega rap och kräktes lite på morfar :) Sen har hon sovit som en prinsessa och magen har varit lugnare och jag fått sova så nu känns det som man kunnat ladda på med ny energi igen. Ska försöka blogga lite mer imorgon för nu blir det snart sängen för oss.


XOXO

Inga kommentarer: