torsdag 26 maj 2011

Pyjamas hela dagen

Vaknade klockan fem av att någon låg och stirrade på mig, Kathleen vägrade somna om. Då ska jag helst underhålla henne annars börjar vi gråta så det är bara gå upp men vi somnade om någon timma vid sju tiden, vaknade igen klockan 10 sen har hon varit vaken sen dess och haft problem med magen. MEN jag orkar inte tråka ut er med ännu inlägg om henne mage för det går upp och ned, idag var det tyvärr ned. Annars har vi skuttat runt i pyjamasen hela dagen och inte gjort något vettigt alls, förutom när vi gick en sväng för att handla. Får ju röra på sig lite i alla fall och framförallt få frisk luft, nu ligger hon här bredvid mig och sover. Magen verkar i alla fall lugn för tillfället min lilla plumsa.
Imorgon är det återigen bvc för att kolla hennes naveln som dom "brände" med magnesium sticka sist. Så hoppas jag att hon är på bra humör och att hon sover gott så vi orkar med att träffa Veronica och Oliver för det har vi sett fram emot!



XOXO

Inga kommentarer: