onsdag 4 maj 2011

Vill ha två armar!

Hon är fortfarande väldigt lugn och fin, får man säga att man älskar sempers magdroppar ;) Nu är det snart sängen för oss, precis pratat med min syster och hon å Thea får stanna kvar på Östra över natten men lillfia var piggare.
Ser ut som vi åker upp till Färgelanda på fredag ändå, ska bara boka om nästa BVC tid så vi kan stanna lite längre denna gången. Så ska vi försöka hinna med en sväng förbi min bror och hans flickvän för dom köpte ju hus för någon månad sedan, har inte varit där och kollat än. Imorgon blir det lite besök från Minna, sedan hade jag tänkt att förtidsrösta eftersom jag ska åka iväg sen har jag lite "importen calls" att ringa. Ja plus packa för får resa till Färgelanda, ska försöka gå över med dammsugaren innan vi åker också.
Ååå förresten prövade bärselen idag eftersom hon väger 3600g och gränsen är 3500g, tror ni inte att hon GALLSKREK. Hon hatar den, O´boy säger jag bara. Hoppas det är som med vagnen, hon hatade att ligga i den i början men nu somna hon direkt. Jag som har sett fram emot bärselen, ja vill ha TVÅ armar :)

XOXO

Inga kommentarer: