onsdag 4 maj 2011

Sempers magdroppar

Åååå hon har sovit så gott i natt eller ja från igår kväll och det har hållit i sig till idag :) Undra om semper dropparna jag köpte på apoteket funkar? Ja är glad i alla fall att få sova. Idag var vi som sagt på BVC och hon berömde mig på amningen, så roligt. Godkänt att gå upp i vikt var 150g/vecka och Kathleen hade gått upp 390g, så nu får vi använda bärselen YES! Så nu landar vi på en vikt på 3620g gud så skönt att höra, huvudformen ser bättre ut (varit lite kantig och toppig eftersom hon låg i säte) och hon är mindre gul. Nu är det bara höfterna vi vill ha tummen upp för så är vi hel lyckliga :) Men det är inte återbesök förens 30 Maj så vi får kämpa vidare med frejka kudden några veckor till, det ska bli så gott att få av den och gosa på riktigt. Helt otroligt hon sover än här bredvid mig kanske ska passa på att vila jag med. Få se hur länge man får vila innan hon vaknar igen eller min syster ringer, hon och Thea har fått åka in till Östra IGEN fast min lilla tornado mådde redan bättre. Skönt att höra, jobbigt att dom nästan ska behöva bo där :/ Nä nu blir det en stund på soffan!

XOXO

Inga kommentarer: