lördag 28 maj 2011

Min underbara lilla skatt

Nu känner mamma igen sin lilla skrutt :) Vaknade halv 11 och har varit hel mysig hela dagen så jag tror jag käkar opp´na, nu ligger hon bredvid mig här som vanligt och myser innan vi ska lägga oss. Idag har vi varit i stan och ätit, shoppat lite på apoteket och dels på H&M sedan avrundar jag alltid en shoppingtur med en fika. Där kan man gå igenom allt man handlat mm. mötte också upp tant Anna och hann prata lite snabbt med henne innan hon skulle vidare å bli bjuden på mat.
Imorgon är det mors dag undrar vad jag får då, såg ett paket Kathleen gömt under sängen så spännande ;) Fast å andra sidan kom min present den 12/4 och gjorde mig till mamma, den lyckligaste mamma som finns!

Här får jag upp min lilla bebis vid "bröstet" och får känna på henne för första gången :)

XOXO

Inga kommentarer: