fredag 20 maj 2011

Skrik och magknip

Min lilla ängel somnade äntligen klockan halv 1 igår kväll efter 3,5h magknip och skrik, sen vaknade hon klockan 7 i samma melodi. Jag var så himla trött, gick upp för att byta blöja och slänge en blick in i spegeln. HAHA om någon sett mig då hade dom trott att jag hade varit ute och festat hela
natten, mina ögon var rödsprängda. Men somnade vi efter våra bästa år vid 11 tiden och sov fram till 15, då var det dags att gå upp tyckte jag. Vi som hade bestämt en lunch med Angelica nere i hamnen vid hennes nya jobb :/ men det har vi skjutit upp tills på måndag då blir det lunch mys!
Nu på eftermiddagen/kvällen tog vi en sväng till min syster glömde mobil laddaren där sist, passade Thea en sväng för min syster skulle träna. Sedan kom min mamma och lillebror så jag stannade ett tag, imorgon blir det väl att åka dit igen för min syster ska jobba från klockan 7-22. Få se om jag kommer ut från lägenheten bara skulle vara demonstrationer vid moskén här bakom mitt hus och polisen trodde det skulle bli den största sedan EU-kravallerna 2001, så vi får se om jag tar mig ut imorgon. Ingen idé och dra ut lillskruttan bland nazister, muslimer och vänsterdemonstranter som står å krigar. Har dom inget bättre för sig?

Å min lilla skrutta, snabbt hon växer nu är denna pyjamas för liten :)


XOXO

Inga kommentarer: