onsdag 25 maj 2011

Nästan klippt av mig allt hår...men bara nästan

Ja vad har vi gjort idag? Jo trullsan vaknade klockan SEX på morgonen och då ville hon bli underhållen å givetvis få mat, när klockan var åtta däckade hon när det var dags för mig att stiga upp. Så klart fick inte mamma vila innan bvc :) Men hon hade i alla fall gått upp 400g sen sist sen skrek hon hela undersökningen igenom barnläkaren gjorde, som vanligt haha
Sedan åka vi hem till moster och efter en liten stund tog vi oss ned på stan. Där blev vi kvar hela dagen med mycket fönstershopping, fika, lunch och så avrunda vi med en fika. Så fick jag äntligen klippt mig efter ca 1 år, klippte mig själv en gång efter det. Frisören frågade hur kritiska ska vi va? Ja VÄLDIGT kritiska svarade jag. Jasså får jag ta en decimeter? Ja absolut! Jaha, då tar jag gärna 1,5 decimeter. Ja, ta det som är risigt. Då slår vi till med 2 decimeter, vad roligt dom flest med långt hår vill bara ta en ynka centimeter.
Nu var det på tiden hade ju ner till rumpan mätte vi innan han klippte men det var skönt att få bort allt det trassliga. Imorgon blir det till att lata sig hela dagen...wounderbar!

XOXO

Inga kommentarer: