tisdag 3 maj 2011

Besök hela dagen :)

Ja nu är det väl dags igen dock blir det inte lika frekvent som jag uppdaterar, tiden rinner liksom iväg. Har inte tid med något plus att jag har blivit lite "rädd" att gå för långt från lägenheten nu när hon fått så ont i magen och kan börja stor tjuta när som. Affären går men jag kan säga att det är lite halv nervöst, känner mig så maklös om hon börjar gråta så kan jag inte trösta henne genom att ta upp eller mata henne. Men imorgon ska vi röra oss lite längre bort ända till BVC, hoppas hon gått upp i vikt så jag kan få börja använda bärselen. Idag har vi fått besök av Johanna och hennes ur gulliga dotter Hilda en sväng, hade med sig jätte fina kläder som vi fick. Efter det kom Daniel förbi och hälsade på, hon har skrikit mestadels av denna dag men när hon kom till Daniel tystnade hon direkt. Så hon fick vara hos honom resterande tiden när han var här, jag hann diska, blogga, ta lite kort plus duscha här är det lyx ser ni ;) Till helgen blir det förmodligen Färgelanda, ska försöka hinna med att åka till min andra syster på koutsläpp. Dom äger nämligen en gigantisk gård med flera hundra kossor och är man bonne så är man så då ska vi dit, får lära lillflickan i tid haha


XOXO

Inga kommentarer: