söndag 22 maj 2011

Min lilla pirat

Två, tre dagar i rad när jag gett Kathleen magdropparna så har hon kräkts efteråt, vill/vågar inte ge henne 5 droppar till OM hon inte fick upp dom med risk att överdosera. Men istället har vi haft en myyysig skrikfestival i två, tre dagar :) så imorgon klär jag på mig och går till apoteket för vi ska testa minifomdroppar istället! För att inte kasta allt för mycket negativ energi så har hon suttit i bärselen idag och det funkade faktiskt bra, små steg i taget. Hon skrek ju en del när vi kommit ned till tvättstugan men efter en stund så lugnade hon sig och faktiskt somna när jag travade upp för alla trappor, jag döööör 3 våningar utan hiss och en till våning ner till källaren. Nu ligger hon och sover i insatsen till barnvagnen för den funkar bra nu, för hon kikar alltid med ett öga och kollar om man är i närheten så nu är väl barnvagnen godkänd så då stänger hon det igen min lilla pirat :)
Imorgon kommer pappa och hälsar på, han ska sova här nu när han jobbar en sväng i Göteborg ska bli roligt med lite sällskap!

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Åh vad synd att jag missade er på jobbet, var på 92... :/
Du kan ta både minifom och magdroppar!
Härligt att ni verkar ha det så bra!!!! /cecilia

Kikkel sa...

Då kommer jag upp snart igen eller så kan vi träffas på en fika om du fortfarande är hemma med W.
Ja vi kör på både och nu :)
Kram