lördag 30 april 2011

Värsta party-valborg!!!

Jag har verkligen inte gjort något idag (heller) haha, fick dock besök av en fd. kollega. Hon hade med sig lite fina kläder till Kathleen och badankor, vi blev väldigt glada! Efter det somnade Kathleen så då passade jag också på att vila/sova, på kvällningen tänkte vi åka iväg och kolla på cortègen men det vart lite oroligt i magen igen för henne och sedan kunde hon inte komma till ro. Så ja något annat år, det är så att ha barn. Nu har jag suttit en bra stund och kollat på hennes minspel, när hon plutar med munnen sedan skiner upp å ler, till att sedan gå till en ledsenmin. Fattar inte hur man kan älska något så litet så mycket :) Mammas lilla snutta! Tycker till och med att hon är sååååå söt när hon ligger och små fiser, då har man gått och blivit en sådan där töntig mamma som jag lovade mig själv att ALDRIG bli, gud så töntigt ;)

XOXO



Inga kommentarer: