torsdag 7 april 2011

Ont i magen :(

Tror min mage på riktigt börjat ta stryk från all juice jag dricker men det är ju så himla gott, sen är det väl alla jävla tabletter och vitaminer man ska trycka i sig. Men snart så är det slut på det!
Det var jätte trevligt på Minna idag, kom två mammor och berätta om deras förlossningsupplevelser. Lite tips och råd, sen blev det en fika men en god prinsesstårta. Jag var väl inte hemma förens klockan sex, så nu har jag röjt lite och packat NÄSTAN allt i BB väskan förutom allt jag använder typ fram tills den dagen som tandborste mm. Då är det inskrivning imorgon som jag nästan hade glömt :/ fint kom på det nu haha, pappa kommer ned imorgon en sväng. Städa på lördag och tvätta på söndag, måndagen blir det till att laga matlådor och fylla frysen. Sen är det ju att operationsduscha och byta i sängen bla bla bla, ja det är fullt upp fram tills Tisdag. Nu blir det väl till att ta sig en dusch och få sig lite sömn för jag ska vara på sjukhuset vid åtta tiden som känns oförskämt tidigt om ni frågar mig bara för att skriva in sig och ta prover, vet dom inte att jag är gravid ;)


XOXO

2 kommentarer:

Erika sa...

Håller tummarna och hoppas att allt går bra. Snart har du din illa tös här :D

Kikkel sa...

Tack :) Ja äntligen är hon snart är och det ska bli väldigt skönt!