söndag 24 april 2011

Glad påsk!!!

Nu är jag hemma igen, åkte upp över påsk till pappa. Han var så gullig och hämtade/körde hem mig, Kathleen, Sandra och Thea. Kathleen är ju så liten än så vill inte ha henne på tåg eller buss där folk ska hosta på henne, jag vet är lite för dramatisk men det är så mycket baciller och jag vill att hon ska må så bra hon bara kan! Kathleen fick en lite kom-till-världen-gåva av morfar och bonusmormor när vi var uppe, ett påskägg av moster fyllt med en liten underbar klänning, en badcape och en YBER söt klänning, strumpor, solhatt från morbror med familj och ett kuvert med en peng från farmor och farfar. Vad blir det till Kathleen då? Gammelfarmor och farfar?? Aja men min farmor och farfar i alla fall :)
Fredags myste vi bara och försökte parera fina små klappar å en del tjuvnyp från Thea, hon ville så gärna visa sin kärlek till sin lilla kusin. Lördag blev det en sväng till farmor och farfar sedan lite påsklunch hemma hos pappa och så iväg till mamma. Blir alltid mycket familj och släkt när vi är uppe, alla vill ju träffas. Idag fyller min syster år, grattis grattis. Så vi har haft lite födelsedagsfika för henne innan vi åkte hemåt mot Göteborg. Underbart när det är så skönt väder ute! Kunde vi busa lite på balkongen Leon, Thea, Mollie, Richard, Denise, Marita, Sandra, Annette, Pappa och jag med Kathleen i famnen.

Blev lite akut in i lägenheten då Kathleen började gråt/skrika för glatta livet, hennes ledsna gråt skär i mammas hjärta och bara det får mig stressad :) Men efter en stor portion med mat så har hon sovit så gott här bredvid mig i soffan, endast rynkat lite på pannan och pipit till då hon drömmer. Jag tittar dock på henne tusen gånger på en minut och tänker varje gång, -Hon är den SÖTASTE lilla bebisen som finns jag tror jag är KÄR :)

Tycker detta kortet är så underbart fint, farmor bara myser när hon ser Kathleen. Hon var lite rädd i början tror jag att hålla henne men efter jag lämnat över henne gick det mer än väl och hon kunde knapp slita ögonen ifrån henne

Klappa, klappa bebisen och helst i ansiktet
XOXO

Inga kommentarer: