tisdag 26 april 2011

POWERWALK

Fick för mig att gå fram till Backaplan en sväng på förmiddagen bara det att jag drog på det så länge att jag gick en timma INNAN barnmorskan från bvc skulle komma :) Men jag hinner tänker jag å går till busskuren bussen kommer om tio minuter, går till nästa men fem minuter kvar jag bestämmer mig att gå hela vägen och börjar knata iväg. Svängen förbi H&M, posten och sedan köpte jag blöjor så kollar jag på klockan FAN bara femton minuter kvar. Jag hade ett riktigt högt tempo hem eller ja dit med, hade varit ett högt tempo även om jag inte varit snittad för två veckor sedan. Kom hem precis i tid, skyndade mig upp då ringer det hon står på utsidan. Så om det inte vore nog med stress så sätter Kathleen igång och börjar gråta i högan sky för hon vill byta blöja och ha mat. Jag kände hur jag svettades när hon gav mig all möjlig information och Kathleen släppte bröstet stup i kvarten å små gnällde, skönt tog till mig 2% av allt hon sa :)
Men lillsnuttan har gått upp i vikt och det var skönt att höra, nu är vi uppe på födelsevikten 3230g. Det var allt mamma ville höra, annars såg resten bra ut hon var stark och mycket positivt att hon var vaken såpass mycket å kollade runt. På kvällen här nu har vi bara latat oss det tyckte jag att vi förtjänade av träningspasset förut, imorgon ska tant Anna kika förbi då blir det tvätt, handla och förhoppningsvis kan vi lata oss i solen en sväng!

XOXO

Inga kommentarer: